10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 8570321

Dynavolt Baterie (akumulátor motocyklový) LFP20 12V-6Ah Lithium LiFePO4 (lfp30) B-LFP20

Dynavolt Baterie (akumulátor motocyklový) LFP20 12V-6Ah Lithium LiFePO4 (lfp30) B-LFP20

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Motobaterie IntAct / Dynavolt jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) IntAct Battery-Power posky… Celý popis
5 899 Kč
Zboží od: 2HMOTO s.r.o.
5 899 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
Poslední 2 kusy
S novou kartou za

30.5.2024 na výdejním místě
30.5.2024 na vaší adrese

Popis

Motobaterie IntAct / Dynavolt jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) IntAct Battery-Power poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost- motocyklové baterie IntAct / Dynavolt poskytují spolehlivou startovací energii- Intact / Dynavolt poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií – GEL, AGM, SLA, Classic, Lithium- začka Dynavolt jako první na světě vyrábí baterie s gel nanotechnologií (řada baterií MG) pro většinu modelů motocyklů- značka Dynavolt je také velmi aktivní v MotoGP a pro rok 2016 byl generálním partnerem stáje Intact Moto 2 Lithiová (LiFePO4) baterie LFP20 má dlouhou životnost (více jak 2000 nabíjecích cyklů).Je 3× lehčí než běžná olověná baterie, přesto je schopná poskytnout překvapivě vyšší výkon i při opakovaném startování a nižších teplotách.  Je odolná vůči vibracím a pádům – může být uložena v libovolné poloze.Je možné ji dobíjet v jakémkoli stavu nabití moderní nabíječkou bez automatického desulfatačního režimu! Samovybíjecí efekt u těchto článků prakticky neexistuje.Neobsahuje žádné kyseliny ani těžké kovy, je nevýbušná a nehořlavá. Napětí:                            12,8 VKapacita: 6 AhEnergie:                          72 WhStart. proud CCA/-18°C: 330 ARozměry:                        D165 x Š86 x V130 mmHmotnost: 1,3 kgTyp: LiFePO4Pólování: pól + vpravo Obsah balení: akumulátor (baterie) Startovací proud za studena CCA – (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při –18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při –18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V. Tato baterie nahrazuje originální díl (OEM):Harley-Davidson 65989–97CHarley Davidson 66000174Harley-Davidson 66000229 Nahrazuje baterie typu: YTX20-BS, Y50N18L-A2, YTX20L-BS, SLA12–22, Y50N18L-A3, Y50-N18L-A-CX, YTX20HL-BS, YTX24HL-BS, Y50N18L-A2, Y50-N18L-A, SY50-N18L-AT Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:LANDPORT ML-LFP20SKYRICH HJP21L-FP Možnost použití pro:Harley-Davidson FLHR,FLHRC,FLHTC,FLHX,FLHXXX,FLSTBI,FLSTC,FLSTCI,FLSTDI,FLSTF,FLSTFB,FLSTFI,FLSTFSE,FLSTI,FLSTN,FLSTNI,FLSTS,FLSTSCI,FLTRI,FLTRX,FXC,C,FXD,FXDB,FXDBI,FXDC,FXDF,FXDI,FXDL,FXSTB,FXSTBI,FXSTBIC,FXSTC,XL,XLHHonda NRX1800 Valkyrie Rune / 04–05Honda TRX680 Rincon / 06–17Kawasaki KZ1000 / 81–02Kawasaki Z/ZG1000 Concours / 86–04Moto Guzzi V65 Florida / 86–95Triumph Thunderbird 1600 / 08–14Yamaha XV1600 Road Star / 99–03 Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu. Lithiové baterie jsou velmi náchylné na stav vybití, tzn. při použití v nízkém stavu nabití (nulová hranice je 10V) se velmi rychle poškodí, a to nevratně. Nenechte vybít akumulátor pod 10V hranici a pečlivě kontrolujte jeho stav nabití po každé jízdě. Vyvarujte se ponechání vybité baterie bez údržby (nabití), což může být důvodem pro ztrátu záruky a důvod neuznání reklamace. Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů. Poznámka – bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro „uzavřené“ akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu ⇒ údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy! !!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!