10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 29529431

Deagostini De Agostini - torpédoborec Z1 Leberecht Maass, 1935, 1/1250

Deagostini De Agostini - torpédoborec Z1 Leberecht Maass, 1935, 1/1250

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Kovovo-plastový hotový model německého torpédoborece Z1 Leberecht Maass Dodávaný model je kovovo-plastová replika v přesném měřítku 1:1250 Rozměry: délka 9,5 cm, šířka cca 0,9 cmK modelu je dodáván i plastový stojánek. Opravdu povedený model za zajímavou cenu. Baleno v blistru. Celý popis
349 Kč
Zboží od: Vojenské modely
349 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
Poslední kus
S novou kartou za

30.5.2024 na výdejním místě
30.5.2024 - 31.5.2024 na vaší adrese

Popis

Kovovo-plastový hotový model německého torpédoborece Z1 Leberecht Maass

Dodávaný model je kovovo-plastová replika v přesném měřítku 1:1250

Rozměry: délka 9,5 cm, šířka cca 0,9 cm

K modelu je dodáván i plastový stojánek. Opravdu povedený model za zajímavou cenu. Baleno v blistru.

Konstrukce modelu lodi je částečně z kovu /dolní část trupu/ a plastu /paluba a nástavby/ pro nejvyšší možnou úroveň detailů. Pěkně zpracované nástavby.

Z1 Leberecht Maass
Z1 Leberecht Maass byl torpédoborec Německého námořnictva postavený v polovině 30. let jako součást úsilí nacistického režimu rozšířit a modernizovat své námořní síly. Byl to jeden z prvních lodí nové třídy torpédoborců „Type 1934“, která byla navržena tak, aby byla větší, silněji vyzbrojená a rychlejší než předchozí generace německých torpédoborců. Z1 byl pojmenován po Lebrechtu Maassovi, německém námořním důstojníkovi, který padl v první světové válce. Loď byla spuštěna na vodu 18. srpna 1935 a do služby vstoupila 26. srpna 1936. Během prvních let druhé světové války se Z1 účastnil bojů v Severním moři, Anglickém kanálu (La Manche) a Atlantiku, přičemž se zapojil do několika námořních střetnutí a doprovázel německé válečné lodě a obchodní plavidla. Dne 22. února 1940 byl Z1 Leberecht Maass těžce poškozen britskými torpédovými letouny a následně potopen pomocí námořní miny v norském přístavu Narvik. V té době byla loď jednou z nejmodernějších a nejsilnějších lodí německého námořnictva a byla velkou ztrátou pro německou válečnou flotilu.