10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Buďte
a nakupujte s dopravou ZDARMA
0
měsíčně
Upřesnit parametry
Pro daný výběr nebyly nalezeny žádné nabízené výrobky.

Devátenáctiletý podnikatel Georges MONIN začal v roce 1912 prodávat značková vína a lihoviny. Měl tehdy jen koně a kočár a zvolil si slogan "Vášeň pro kvalitu". A společnost se od motta svého zakladatele nikdy neodklonila. Posláním společnosti MONIN je být důvěryhodnou značkou pro profesionály díky tomu, že poskytuje řešení šitá na míru, která vycházejí ze skutečných a autentických přísad, díky nimž sklízí úspěch u zákazníků.

Klíčem k naplnění jejich poslání být kreativním řešením příchutí číslo 1 pro všechny profesionály – barmany, baristy aj. je vysoká univerzálnost produktů – horké, studené, alkoholické nebo bez alkoholu – a možnosti přizpůsobení drinků dle fantazie. S produkty MONIN vytvoříte unikátní příchutě, které stimulují kreativitu a nadchnou vaše zákazníky.