Cena
Dostupnost
Nejprodávanější
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
vynikající tekutost při nízkých teplotách, velmi nízký odpor při startování, pro benzínové i naftové motory s turbem a přímým vstřikováním paliva
můžete mít 20.5.
pro mazání těžkých vznětových motorů a vozidel s filtrem pevných částic DPF a bez něj, pro převodovky, powershift nebo manuální, pomocný náhon, hydraulické systémy zemědělských traktorů a terénních zařízení
můžete mít 20.5.
pro motory s malým zdvihovým objemem, pro těžké motocykly, splňuje požadavky vysoce výkonných motorů, vhodný pro motory Kawasaki / Suzuki / Yamaha / Honda
můžete mít 20.5.
vynikající tekutost při nízkých teplotách, velmi nízký odpor při startování, pro benzínové i naftové motory s turbem a přímým vstřikováním paliva
můžete mít 20.5.
olej Low SAPS, pro všechny čtyřtaktní vznětové dieselové motory Euro V / VI nákladních automobilů s katalyzátory SCR, filtrem pevných částic DPF
můžete mít 20.5.
pro mazání převodovek, diferenciálů, koncových pohonů, pomocného náhonu, mokrých brzd a hydraulických systémů zemědělských traktorů a motorů terénních zařízení
můžete mít 20.5.
pro mazání převodovek, diferenciálů, koncových pohonů, pomocného náhonu, mokrých brzd a hydraulických systémů zemědělských traktorů a motorů terénních zařízení, pro mazání přeplňovaných a nepřeplňovaných vznětových motorů, čtyřtaktních benzínových a LPG moto…
můžete mít 20.5.
pro motory, převodovky, mokré brzdy a hydraulické systémy zemědělských traktorů, pro mazání přeplňovaných a nenabitých vznětových motorů Turbo, čtyřtaktních benzínových motorů a motorů LPG
můžete mít 20.5.
pro motory, převodovky, mokré brzdy a hydraulické systémy zemědělských traktorů, pro mazání přeplňovaných a nepřeplňovaných vznětových motorů, čtyřtaktních benzínových motorů a motorů na LPG
můžete mít 20.5.
odpovídá normě Euro IV, pro benzínové a naftové motory s přímým vstřikováním Common Rail / HDI / CDI, vhodný také pro přeplňované motory
můžete mít 20.5.
odpovídá normě Euro IV, pro benzínové a naftové motory s přímým vstřikováním Common Rail / HDI / CDI, vhodný také pro přeplňované motory
můžete mít 20.5.
pro mazání dvoutaktních benzínových motorů s vysokým specifickým výkonem, snadno mísitelný s benzínem, účinná ochrana proti usazeninám
můžete mít 20.5.
pro motory velkých nákladních automobilů, kompatibilní se systémy EGR / SCR / DPF, vhodný také pro některé plynové motory CNG
můžete mít 20.5.
pro použití v třecích zařízeních Caterpillar – převodovky, spojky a brzdy, v dalších součástech hnacího ústrojí – koncové pohony, kuželové převody a diferenciály
můžete mít 20.5.
pro všechny manuální převodovky a konečné pohony těžkých vozidel a nákladních automobilů, pro všechny přenosové díly, kde se doporučují oleje API GL-4 nebo GL-
můžete mít 20.5.
k servisu náprav s nebo bez diferenciálu s omezeným prokluzem nebo vícediskovým diferenciálem, lze použít v sklápěčích, kolových nakladačích, mobilních rypadlech, nápravách traktorů, planetových koncových pohonech, v některých kolejových vozidlech a autobusových převodov…
můžete mít 20.5.
pro těžké aplikace s turbodmychadly, kompresory nebo systémy následného zpracování výfukových plynů nebo bez nich, použití v moderních i starších motorech
můžete mít 20.5.
pro nejnovější motory Volkswagen / Audi, prodloužení životnosti a udržení účinnosti emisních systémů, podstatná úspora paliva, specifikace VW 508.00 / VW 509.0
můžete mít 20.5.
specifikace VW 505.01, olej Mid SAPS, odpovídá normám Euro IV / V, ochrana filtrů pevných částic DPF, pro motory TDI se vstřikovacími čerpadly a Common Rail
můžete mít 20.5.
specifikace VW 505.01, olej Mid SAPS, odpovídá normám Euro IV / V, ochrana filtrů pevných částic DPF, pro motory TDI se vstřikovacími čerpadly a Common Rail
můžete mít 20.5.
specifikace VW 504.00 / VW 507.00, ochrana filtru pevných částic DPF, prodloužený interval výměny oleje 30.000km nebo 2 roky, Mid SAPS, splňuje normy Euro IV / V / VI
můžete mít 20.5.
specifikace VW 504.00 / VW 507.00, ochrana filtru pevných částic DPF, prodloužený interval výměny oleje 30.000km nebo 2 roky, Mid SAPS, splňuje normy Euro IV / V / VI
můžete mít 20.5.
olej Low SAPS, pro všechny čtyřtaktní vznětové dieselové motory Euro V / VI nákladních automobilů s katalyzátory SCR nebo filtrem pevných částic DPF nebo bez nich
Momentálně nedostupné
Wolf je belgický výrobce, specialista na oleje špičkové kvality, s tradicí na trhu již od roku 1955. Produkty Wolf naleznete v 90 zemích světa. Značka Wolf je mimořádně atraktivní volbou pro profesionální i maloobchodní zákazníky. Oleje Wolf jsou důležitou součástí pro udržení provozuschopnosti motorů, převodovek i hydraulických systémů, ať už osobních, tak také nákladních vozů, autobusů, zemědělských strojů a dalších. Značka Wolf se aktivně podílí na podpoře závodního seriálu rallye vozů WRC.