Cena
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Složení parfému: jasmín, pivoňka, vanilka, šampaňské, fialka, pižmo, australské santalové dřevo, lesní bobule.
můžete mít 5.6.
Složení parfému: vetiver, pivoňka, orchidej, pačuli, magnolie, vanilka, dřevité tóny, marakuja, lilie, květ tiaré, pižmo.
můžete mít 5.6.
Složení parfému: jasmín, květ kaktusu, květ citroníku, dřevité tóny, pižmo, kokos, divoká růže, kumquat, květ hrušně.
můžete mít 5.6.
Složení parfému: jasmín, kašmírové dřevo, bílý pepř, pačuli, geranium, bergamot, cedr, bobule jalovce, pižmo.
můžete mít 5.6.
Květinová vůně Seductive Noir Woman je skvělá pro všechny ženy. Jen ji zkusíte a nebudete chtít již nic jiného. Tato toaletní voda vám otevírá bránu do světa fantazie. Nejříve ucítíte bergamot, šalvěj a pivoňku, která plynule přejde do srdce vůně, kde objevíte iris, jasmín a konvalinku.
můžete mít 29.5. - 30.5.
Seductive je ovocně-květinová vůně pro ženy od značky Guess. Tato smyslná a opojná vůně ovoce, květin a vanilky byla vytvořena pod taktovkou Veronique Nyberg. V úvodu vůně nalezneme hrušku, černý rybíz a bergamot, srdce v sobě ukrývá jasmín, květ pomerančovníku a kořen kosatce.
můžete mít 29.5. - 30.5.
Toaletní voda Seductive Red Women od Guess je stylová dámská vůně. Vyzařuje sebevědomí a zaujme také svým elegantním červeno-zlatým flakonem. V hlavě dominují tóny mandlí, třešní a růžového pepře, zatímco třešňový květ, magnólie a fialka udávají tón v srdci.
můžete mít 29.5. - 30.5.
Guess Woman je květinově-ovocná vůně pro nespoutanou ženu. Tato lehce sladká vůně je vhodná pro denní nošení. Zpočátku vás osvěží mandarinka, broskev, červené ovoce, poté budete zahaleni do květinového závoje, konec dovrší pižmo, ambra a cedrové dřevo.
můžete mít 29.5. - 30.5.
1981 Los Angeles Men je orientálně-fougerová vůně pro muže. Hlava obsahuje černý pepř, bergamot a švestku. V srdci se rozvoní pelargonie, máta a zázvor. Kompozici uzavírá vetiver, santalové dřevo, tabák a ambra. Vůně byla uvedena na trh v roce 2019.
můžete mít 29.5. - 30.5.
Toaletní voda Guess Seductive Homme Blue je svěží, orientálně-dřevitá vůně pro všechny muže, kteří milují luxus a přepych. Nechte se unést svěžími tóny citrusů, kaviáru, pepře a kardamonu v úvodu, vodními tóny a muškátem v srdci a neméně zajímavějšími tóny v závěru!.
můžete mít 29.5. - 30.5.
Značka Guess přichází s novou dámskou parfémovou vůní Dare, která je vzrušující, provokující a evokuje líbívé pocity. Naláká Vás květinově-dřevitými tóny spojené s lehkým pižmem.
můžete mít 29.5. - 30.5.
Značka Guess uvedla na trh v roce 2011 pánskou vůni Seductive Men, která mistrně doplňuje dámskou vůni Seductive. Tato orientálně-dřevitá vůně udělá radost všem mužům, kteří milují luxusní a silnější vůně. Nechte se unést touto vůní plnou orientálních akordů.
můžete mít 29.5. - 30.5.
Guess Girl je vůně inspirovaná nejsvůdnějšími ženami současné módní scény. Úžasné křivky, výrazné retro kočičí oči. Dívka Guess je nepřehlédnutelná a neodolatelná. Guess Girl je svěží ovocno-květinová vůně, díky níž se za vámi každý otočí.
můžete mít 29.5. - 30.5.
Tělové mlhy kolekce Guess Love se skládají z velmi svěžích, čistých a jiskřivých vůní. Obklopte se svěžími ovocnými vůněmi a lehkými, jasnými tóny, které inspirují chvíle potěšení a svádění.
můžete mít 29.5. - 30.5.
Voda po holení Guess Seductive Homme Blue nabízí svěží, orientálně-dřevitou vůni pro všechny muže, kteří milují luxus a přepych.
můžete mít 29.5. - 30.5.
Okouzlující tělový sprej Seductive Red Women od Guess nabízí stylovou dámskou vůni. Vyzařuje sebevědomí a zaujme také svým elegantním červeno-zlatým zbarvením. V hlavě dominují tóny mandlí, třešní a růžového pepře, zatímco třešňový květ, magnólie a fialka udávají tón v srdci.
můžete mít 29.5. - 30.5.
Guess Woman je květinově-ovocná vůně pro nespoutanou ženu. Tato lehce sladká vůně je vhodná pro denní nošení. Zpočátku vás osvěží mandarinka, broskev, červené ovoce, poté budete zahaleni do květinového závoje, konec dovrší pižmo, ambra a cedrové dřevo.
můžete mít 29.5. - 30.5.
Brand: Guess.
můžete mít 5.6.
Pokud potřebujete lehkou, ovocnou vůni, která vás protáhne létem, Seductive Flirt je vynikající volbou. Jedná se o perfektní ovocně-květinovou gurmánskou vůni, která odstartuje sluncem políbenou letní romantiku. Vůně začíná tóny bergamotu, hrušek a černého rybízu.
můžete mít 29.5. - 30.5.
Složení parfému: jasmín, pralinka, ambroxan, hruška, pivoňka, vanilka, mandarinko-pomerančové aroma, pomeranč, květ pomerančovníku, cedr, červený rybíz, pižmo.
můžete mít 5.6.
Složení parfému: kardamom, jasmín, Curacao, pivoňka, dřevité tóny, vanilka, grapefruit, zimolez, pižmo, karambola.
můžete mít 5.6.
Jemná květinová mlha s ovocnými tóny, která oslavuje romantiku letní idyly. Kolekce Love, věrná duchu Guess, je ódou na romantiku, svádění a vášeň prostřednictvím pěti vonných mlh. Romantic Blush v této kolekci oslavuje romantiku letní idyly v květinové harmonii s tóny lesních plodů a pivoňky.
můžete mít 29.5. - 30.5.
Složení parfému: modrá levandule, dubový mech, kokosový nektar, šalvěj, fazole tonka, bergamot, cedr, kosatec, ambra, pižmo, fík.
můžete mít 5.6.
Složení parfému: narcis, hrozen Pinot Noir, modrý lotos, atlaský cedr, šeřík, červené víno, mořské tóny, fík, haitský vetiver, kosatec.
můžete mít 5.6.
Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.
Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.