Cena
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Řekneme-li „Lacoste“, automaticky tím myslíme svobodu a radost. Právě tyto pocity v nás má evokovat i vůně Lacoste Essential, z níž zaznívá apel: „Udělejte si čas sami na sebe a na to, co vás skutečně baví!“ Má stejnou příchuť jako víkendy plné zábavy a setkání s lidmi, které vždy rádi vidíme.
můžete mít 29.5. - 30.5.
Řekneme-li „Lacoste“, automaticky tím myslíme svobodu a radost. Právě tyto pocity v nás má evokovat i vůně Lacoste Essential, z níž zaznívá apel: „Udělejte si čas sami na sebe a na to, co vás skutečně baví!“ Má stejnou příchuť jako víkendy plné zábavy a setkání s lidmi, které vždy rádi vidíme.
můžete mít 29.5. - 30.5.
Složení parfému: kašmír, růžový pepř, šalvěj muškátová, vetiver, hořec, bazalka. Sada toaletní voda 100 ml + deodorant 150 ml. Vůně, jež nepostrádá styl, šmrnc a mužnost To je pánská toaletní voda Match Point, vytvořená na míru nejen sportovně.
můžete mít 5.6.
Složení parfému: kašmír, růžový pepř, šalvěj muškátová, vetiver, hořec, bazalka. Sada toaletní voda 50 ml + sprchový gel 75 ml. Vůně, jež nepostrádá styl, šmrnc a mužnost To je pánská toaletní voda Match Point, vytvořená na míru nejen sportovně.
můžete mít 5.6.
Složení parfému: pepř, tangerinka, pačuli, santalové dřevo, kasie, bergamot, rajčatový list, růže.
můžete mít 5.6.
Lacoste poprvé v historii představuje kolekci pánských vůní inspirovanou nejproslulejším oblečením značky Lacoste – polo tričkem Lacoste L. 12. 12. S jeho návrhem přišel v roce 1927 sám René Lacoste – francouzská tenisová legenda meziválečného období.
můžete mít 29.5. - 30.5.
Lacoste poprvé v historii představuje kolekci pánských vůní inspirovanou nejproslulejším oblečením značky Lacoste – polo tričkem Lacoste L. 12. 12. S jeho návrhem přišel v roce 1927 sám René Lacoste – francouzská tenisová legenda meziválečného období.
můžete mít 29.5. - 30.5.
Kde jsou časy, kdy jediná barva vhodná a přípustná na tenis byla bílá? Nejen na kurty, ale do všech mačů, které nám život připravuje, teď vzhůru v červené! Vůní vítězů je pánská vůně Lacoste Red Style In Play.
můžete mít 29.5. - 30.5.
L´Homme Lacoste Intense je dřevitě-kořeněná vůně pro muže uvedená v roce 2018. Hlava obsahuje svěží citrusy a rebarboru. V srdci se snoubí zázvor, černý pepř, jasmín, mandle, hedion a ananas.
můžete mít 29.5. - 30.5.
Tato pánská vůně Lacoste Pour Homme v sobě spojuje nekonvenční, leč rafinovaný styl. Je to svěží vůně a jak prozrazuje jednoduché pojmenování, je navržena pro muže, kteří dávají přednost moderním a mužným vůním. Patříte mezi ně i vy? Vůně byla na trh uvedena v roce 2002.
můžete mít 29.5. - 30.5.
Booster je ztělesněním sportovního života. Přináší vitalitu a pohodu, povzbuzuje tělo i mysl. Pusťte se do toho s vervou, humorem a Boosterem, jedinečnou toaletní vodou, ze které čiší energie. Vůně je určena především pro mladé muže. Vůně byla na trh uvedena v roce 2006.
můžete mít 29.5. - 30.5.
Složení parfému: růžový pepř, grapefruit, cedr, skořice, černý rybíz, krvavý pomeranč.
můžete mít 5.6.
Lacoste 100ml Eau de L.12.12 Blanc Eau Intense, Toaletní voda.
můžete mít 5.6.
Složení parfému: jasmín, cedr, dřevité tóny, vanilka, mandarinko-pomerančové aroma, zázvor, mandle, sladký pomeranč, rebarbora, kdoule, pižmo, ambra, černý pepř. Lacoste L´Homme Lacoste je dynamická vůně s dřevitými akordy, které elegantně doplní.
můžete mít 5.6.
Složení parfému: vetiver, ambroxan, pomerančová kůra, šalvěj muškátová, hořec, rebarbora, mandarinka, cashmeran, levandule.
můžete mít 5.6.
Složení parfému: chilli, vetiver, likér Spicy Mint, muškátový oříšek, santalové dřevo, pomeranč, grapefruit, cedr, galbanum, eukalyptus, levandule, bazalka.
můžete mít 5.6.
Složení parfému: jasmín, vetiver, túje, pačuli, zelené jablko, cedr, bílé pižmo, borovice. Pánská toaletní voda Lacoste Red vás zahalí do vůně vítězství Symbolizuje šarmantní muže, kteří neradi prohrávají Parfémářka Annick Menardo ji stvořila pro.
můžete mít 5.6.
Složení parfému: kardamom, vetiver, pačuli, citrusy, hořec, černý pepř.
můžete mít 5.6.
Složení parfému: kardamom, jasmín, koriandr, santalové dřevo, pomeranč, semínko mrkve, list fialky, krvavý pomeranč, pižmo, vanilka, broskev.
můžete mít 5.6.
Složení parfému: bílý čaj, santalové dřevo, sečuánský pepř, kosatec, cedr, mandarinka, pižmo, růže, květ bavlníku.
můžete mít 5.6.
Složení parfému: růžový pepř, grapefruit, cedr, skořice, černý rybíz, krvavý pomeranč.
můžete mít 5.6.
Složení parfému: kardamom, vetiver, šalvěj, kůže, list kurkumy, mandarinka, santalové dřevo, levandule, pelyněk.
můžete mít 5.6.
Složení parfému: ambrette, frangipani, zelená mandarinka, máta, pižmo, růže.
můžete mít 5.6.
Složení parfému: bílý čaj, santalové dřevo, sečuánský pepř, kosatec, cedr, mandarinka, pižmo, růže, květ bavlníku.
můžete mít 5.6.
Historie značky Lacoste sahá až do roku 1933, kdy se René Lacosta rozhodl skončit se tenisovou kariérou a vrhnul se do světa módy. Značka je známa svým logem zeleného krokodýla, která vznikla za dob tenisové kariéry René Lacosty. Během Davis Cupu dostal tuto přezdívku od fanoušků a přenesl ji pak i do světa módy, kde se značka stala symbolem kvalitního oblečení.
Vstup této značky na trh doprovázelo dnes celosvětově známe polo tričko, které využívají ve velkém tenisté celého světa. V dnešní době se Lacoste netočí už jenom kolem oblečení, ale ve svém portfoliu má boty, kabelky a parfémy. Parfémy se vyznačují svěžestí a poskytují pocit volnosti. Tyto vlastnosti oceňují především mladí lidé.
Dnes má Lacoste miliony spokojených zákazníků po celém světě. Oblečení je velmi kvalitní, precizní a se stylovým designem. Lacoste předbíhá dobu svými originálními nápady a šmrcem, který svým produktům dává.