10× více produktů za nejlepší ceny
a nakupujte s dopravou ZDARMA
měsíčně
Upřesnit parametry
R-Sport Elektrické autíčko Cabrio B3 Bílé R-Sport Elektrické autíčko Jeep X10 velký, 2-motorový Bílý
R-Sport Elektrické autíčko Cabrio B3 Bílé

Toto krásné autíčko se může stát prvním autem v životě vašeho dítěte a vytvořit mu nezapomenutelné vzpomínky na dětství, ke kterým se bude vracet i po letech. Výrobce uvádí, že vozidlo je určeno pro děti starší 3 let, ale pokud je dítě schopno samo sedět, nic mu nebrání v tom, aby jej používalo pod

můžete mít 7.6.

R-Sport Elektrické autíčko Cabrio B3 Červený lak R-Sport Elektrické autíčko Jeep X10 velký, 2-motorový Bílý
R-Sport Elektrické autíčko Cabrio B3 Červený lak

můžete mít 7.6.

R-Sport Skládací koloběžka H4 Bílá R-Sport Elektrické autíčko Jeep X10 velký, 2-motorový Červený
R-Sport Skládací koloběžka H4 Bílá

Skládací kovová dvoukolová koloběžka s výškově nastavitelnými řídítky a velmi pevnou konstrukcí do maximálního zatížení až 100 kg. Pro děti od 4 let až do 160 cm výšky. Popis Pro dospělé a děti Velké gumové kola Ložiska kol Brzdový pedál Otočné přední kolo a volant Nastavitelný volant (4

můžete mít 7.6.

R-Sport Skládací koloběžka H4 Červená R-Sport Elektrické autíčko Jeep X10 velký, 2-motorový Červený
R-Sport Skládací koloběžka H4 Červená

můžete mít 7.6.

R-Sport Velký Jeep X4 4x4 Bílý R-Sport Buggy X9 Battery car, bílé, sedadlo z ekokůže
R-Sport Velký Jeep X4 4x4 Bílý

Velké Dětské elektrické auto JEEP 4×4 s MP3, měkkým křeslem a odpružením. Auto je možné řídit rovněž dálkovým ovladačem. Ovladač umožňuje jízdu do předu i dozadu a zatáčet vlevo i vpravo. Vhodný pro děti od 3 do 6 let.Technické údaje:dálkový ovladač: 2,4GHzfunkce pomalého startupohon na 4 kolaukaz

můžete mít 7.6.

R-Sport Velký Jeep X4 4x4 Červený R-Sport Buggy X9 Battery car, bílé, sedadlo z ekokůže
R-Sport Velký Jeep X4 4x4 Červený

můžete mít 7.6.

R-Sport Buggy X9 Battery car, bílé, sedadlo z ekokůže R-Sport Buggy X9 Battery car, bílé, sedadlo z ekokůže
R-Sport Buggy X9 Battery car, bílé, sedadlo z ekokůže

dětské sportovní kabrioletové auto na baterie s dálkovým ovládáním CABRIO X9Barva BÍLÁ/ČERNÁ Houpací funkce HUDBA + KLÁVESNICE+MP3+PILOT 2.4G Vozidlo lze ovládat buď dálkovým ovládáním (rodičem), nebo jej může dítě ovládat samostatně, sedíc za volantem. Vozidlo je obecně určeno pro venkovní použití,

můžete mít 4.6.

R-Sport Cabrio A1 Elektrické autíčko s dálkovým ovládáním Růžové R-Sport Cabrio A1 Elektrické autíčko s dálkovým ovládáním Červené
R-Sport Cabrio A1 Elektrické autíčko s dálkovým ovládáním Růžové

Vozidlo lze ovládat buď dálkovým ovládáním (rodičem), nebo jej může dítě ovládat samostatně, sedíc za volantem. Vozítko je obecně určeno pro venkovní použití, ale jeho ergonomický design je příznivý a umožňuje jeho použití i ve větších místnostech, jako je terasa nebo obývací pokoj. Doporučený věk

můžete mít 7.6.

R-Sport Cabrio A1 Elektrické autíčko s dálkovým ovládáním Červené R-Sport Cabrio A1 Elektrické autíčko s dálkovým ovládáním Červené
R-Sport Cabrio A1 Elektrické autíčko s dálkovým ovládáním Červené

můžete mít 7.6.

R-Sport Cabrio A1 Elektrické autíčko s dálkovým ovládáním Žluté R-Sport Cabrio A1 Elektrické autíčko s dálkovým ovládáním Červené
R-Sport Cabrio A1 Elektrické autíčko s dálkovým ovládáním Žluté

můžete mít 7.6.

R-Sport Cabrio B4 Black Dětská autíčka na baterie, dálkové ovládání, světla kůže R-Sport Cabrio B4 Black Dětská autíčka na baterie, dálkové ovládání, světla kůže

dětské sportovní kabrioletové auto na baterie s dálkovým ovládáním CABRIO B4 MUSIC + KEYBOARD+MP3+PILOT 2.4G Rozměry vozu: 88×59×40cm BARVA ČERNÁ vozidlo lze ovládat buď dálkovým ovladačem (rodičem), nebo jej může dítě ovládat samostatně, sedíc za volantem. Vozidlo je obecně určeno pro venkovní použ

můžete mít 7.6.

R-Sport Cabrio F4 Elektrické autíčko Černé R-Sport Cabrio B4 Black Dětská autíčka na baterie, dálkové ovládání, světla kůže
R-Sport Cabrio F4 Elektrické autíčko Černé

můžete mít 7.6.

R-Sport Cabrio F4 Elektrické autíčko Růžové R-Sport Cabrio B4 Black Dětská autíčka na baterie, dálkové ovládání, světla kůže
R-Sport Cabrio F4 Elektrické autíčko Růžové

můžete mít 7.6.

R-Sport Cabrio F4 Elektrické autíčko Bílé R-Sport Cabrio Jeep F1 Elektrické autíčko Červené
R-Sport Cabrio F4 Elektrické autíčko Bílé

můžete mít 7.6.

R-Sport Cabrio Jeep F1 Elektrické autíčko Červené R-Sport Cabrio Jeep F1 Elektrické autíčko Červené
R-Sport Cabrio Jeep F1 Elektrické autíčko Červené

Dětský sportovní kabriolet pro děti s bateriovým dálkovým ovládáním. Doporučený věk dítěte je 1–4 roky. Měkká kolečka z materiálu EVA.

můžete mít 7.6.

R-Sport Cabrio Jeep F1 Elektrické autíčko Bílé R-Sport Cabrio Jeep F1 Elektrické autíčko Červené
R-Sport Cabrio Jeep F1 Elektrické autíčko Bílé

Dětský sportovní kabriolet pro děti s bateriovým dálkovým ovládáním. Doporučený věk dítěte je 1–4 roky. Měkká kolečka z materiálu EVA-

můžete mít 7.6.

R-Sport Cabrio LONG Elektrické autíčko Červené R-Sport Cabrio LONG Elektrické autíčko Červené
R-Sport Cabrio LONG Elektrické autíčko Červené

Vozidlo může být řízeno buď dálkovým ovládáním (rodičem), nebo jej může dítě řídit samostatně, když sedí za volantem. Dálkovým ovládáním lze jezdit dopředu a dozadu a zatáčet doprava a doleva.Vozítko je obecně určeno pro venkovní použití, ale jeho ergonomický design je příznivý a umožňuje jeho použi

můžete mít 7.6.

R-Sport Cabrio LONG Elektrické autíčko Černé R-Sport Cabrio LONG Elektrické autíčko Červené
R-Sport Cabrio LONG Elektrické autíčko Černé

můžete mít 7.6.

R-Sport Cabrio M5 Elektrické autíčko Červené R-Sport Cabrio LONG Elektrické autíčko Červené
R-Sport Cabrio M5 Elektrické autíčko Červené

můžete mít 7.6.

R-Sport Cabrio Z5 BLACK, Auto na baterie R-Sport Cabrio Z5 Elektrické autíčko Červené
R-Sport Cabrio Z5 BLACK, Auto na baterie

dětské sportovní kabrioletové auto na baterie s dálkovým ovládáním CABRIO Z5 MUSIC + KEYBOARD+MP3+PILOT 2.4G Sportovní vol ant Funkce houpání Rozměry vozu: 87×48×38cm BARVA ČERNÁ Vozidlo lze řídit buď dálkovým ovladačem (rodičem), nebo může dítě řídit samostatně, když sedí za volantem. Vozidlo je ob

můžete mít 7.6.

R-Sport Cabrio Z5 Elektrické autíčko Červené R-Sport Cabrio Z5 Elektrické autíčko Červené
R-Sport Cabrio Z5 Elektrické autíčko Červené

Sportovní kabriolet dětské auto dálkově ovládaná baterie CABRIO Z5 HUDBA + KLAKSON + ZÁSUVKA MP3 + 2,4G DÁLKOVÝ OVLADAČ Vozidlo lze ovládat jak dálkovým ovladačem (rodičem), tak i dítě samo, sedící za volantem. Vozidlo je obecně určeno pro venkovní použití, ale jeho ergonomický design je vhodný

R-Sport Dětská Motokára G4 Černá R-Sport Cabrio Z5 Elektrické autíčko Červené
R-Sport Dětská Motokára G4 Černá

Vozidlo řídí samo dítě, které sedí za volantem a mačká pedály. Vozítko plní velmi podobnou funkci jako jízdní kolo a umožňuje dítěti aktivně rozvíjet motorické dovednosti. Je poháněn pouze svalovou silou. Motokáru lze řídit dopředu i dozadu a umí zatáčet. Vozidlo je obecně určeno pro venkovní po

můžete mít 7.6.

Značka R-Sport která, se zabývá výrobou vozidel pro nejmenší. Velmi oblíbené jsou dětské tříkolky, odrážela, kola, v různých barvách a provedení.